ارتباط سرنشینان خودروهای خودران با یکدیگر از طریق فیس تایم

ارتباط سرنشینان خودروهای خودران با یکدیگر از طریق فیس تایم

به تازگی حق امتیاز اختراع یک نمایشگر در شیشه جلویی خودروهای خودران ثبت شده که به سرنشینان خودروهای مختلف اجازه می دهد با فیس تایم با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ماشابل تک، به تازگی حق امتیاز اختراع جدیدی برای نمایشگر شیشه جلوی خودرو ثبت شده است. این نمایشگر نقشه و شرایط جاده را در خودروهای خودران ثبت می کند.

اپل مدتی است که مشغول آزمایش خودروهای خودران است اما اطلاعات زیادی از این پروژه منتشر نکرده است. در همین راستا وب سایت Patentlyapple فاش کرده این شرکت مشغول همکاری با فولکس واگن در حوزه خودروهای خودران است.

این در حالی است که این وب سایت خبری یک حق امتیاز اختراع جدید اپل در اروپا را ثبت کرده که در یکم آگوست ٢٠١٨ منتشر شده است.

این حق امتیاز به یک سیستم واقعیت افزوده در شیشه جلوی خودرو تعلق دارد. اپل در این حق امتیاز توضیح داده که سرنشینان خودرو می توانند به وسیله این سیستم با خودروهای دیگر در فیس تایم ارتباط برقرار کنند. این سیستم همچنین می تواند سرنشینانی که از حضور در خودروی خودران ترسیده اند را ردیابی کرده و تغییراتی ایجاد می کند تا آرامش آنها برقرار شود.

این اختراع در بسیاری از موارد یک صفحه گرافیکی اطلاعاتی مربوط به محیط اطراف یا اطلاعات مربوط به یک یا چند خودرو را برای بیننده به نمایش می گذارد.

کد خبر ۴۳۶۹۹۹۷

mehrnews.com/news/4369997

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *