اهدای نشان صلح فرشید مثقالی به پوستر برگزیده «هنر برای صلح»

اهدای نشان صلح فرشید مثقالی به پوستر برگزیده «هنر برای صلح»

نشان صلح فرشید مثقالی در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره «هنر برای صلح» به پوستر برگزیده این دوره جشنواره اهدا می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، پوستر برگزیده ششمین جشنواره «هنر برای صلح» که توسط فرشید مثقالی انتخاب می شود، در مراسم اختتامیه «هنر برای صلح» در روز ۶ مهرماه در پردیس ملت اهدا خواهد شد.

بخش گرافیک جشنواره «هنر برای صلح» که دبیری ششمین دوره آن را ایرج میرزاعلیخانی از طراحان گرافیک پیشکسوت ایران برعهده دارد تنها بخش رقابتی این جشنواره است و همچون سال های گذشته نشانی ویژه را به طراح گرافیک برگزیده خود اهدا خواهد کرد.

این بخش از جشنواره «هنر برای صلح» که در ۲ سال گذشته «نشان صلح شیوا» را به پوستر برگزیده اهدا کرده است در ششمین دوره، «نشان صلح فرشید مثقالی» را به پوستر برگزیده خود اهدا می کند.

در بخش گرافیک ششمین جشنواره «هنر برای صلح» ۴۴ پوستر گرافیک با موضوعات صلح، مدار، پرهیز از خشونت و جنگ، سرطان و محیط زیست به نمایش درآمده است و طراحان گرافیکی از فرانسه، آمریکا، سوییس، روسیه، جمهوری چک، لهستان، مکزیک، پرو، اسپانیا، ژاپن، چین، کره شمالی، کره جنوبی، ترکیه، یونان و ۱۰ هنرمند از ایران حضور دارند.

ششمین جشنواره بین‌المللی «هنر برای صلح» روز ۲۳ شهریورماه در پردیس سینمایی ملت آغاز به کار کرد و تا ۵ مهرماه ادامه خواهد داشت. در این جشنواره بیش از ۲۵۰ اثر در رشته‌های نقاشی، عکس، مجسمه، چیدمان، گرافیک، ویدیوآرت، سینما و تئاتر با موضوعات مربوط به صلح و محیط زیست شامل ۶۴ عکس، ۳۵ مجسمه، ۷۶ نقاشی، ۱۰ چیدمان، ۷ ویدیوآرت، ۴۱ فیلم و ۱۷ تئاتر و پرفورمنس به نمایش گذاشته شده است.

کد خبر ۴۴۱۱۷۴۴
mehrnews.com/news/4411744

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *