۱۱ نکته طراحی تبلیغات فیس بوک برای ایجاد یک تبلیغ موثر

۱۱ نکته طراحی تبلیغات فیس بوک برای ایجاد یک تبلیغ موثر

acebook محلی برای صاحبان مشاغل کوچک یا متوسط شده است تا برند و محصولات خود را به مخاطبان مناسب برسانند. یک تبلیغ عالی فیس بوک کمک زیادی به رانندگی بیشتر ، آگاهی بیشتر از برند و فروش بیشتر خواهد کرد. اما گاهی اوقات ایجاد یک تبلیغ در فیس بوک می تواند چالش برانگیز باشد. در کنار هم قرار دادن تبلیغ موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفت: جایی که تبلیغ شما نمایش داده می شود ، اندازه ، تصاویر ، سبک ، ترکیب ، رنگ ها ، قلم ها. چگونه می دانید چه چیزی مفید است و چه چیزی مفید نیست؟ یا چه چیزی باعث برجسته شدن نام تجاری یا محصول شما خواهد شد؟

اگر در تبلیغات در فیس بوک تازه وارد هستید یا می خواهید تبلیغات خود را بهبود ببخشید ، به ۱۱ نکته برتر در زمینه طراحی تبلیغات فیس بوک نگاهی بیندازید تا به شما کمک کند از تبلیغات خود بیشترین بهره را ببرید.

11 نکته طراحی تبلیغات فیس بوک برای ایجاد یک تبلیغ موثر

۱٫ متن را به حداقل برسانید

با توجه به اینکه کاربران مایلند وقت کمتری را به تماشای تبلیغات اختصاص دهند ، کپی تبلیغات خود را به حداقل برسانید.

شما می خواهید پیام خود را هرچه سریعتر و مختصر ارائه دهید – کمتر از ۲۸۰ حرف ایده آل است. بسیاری از کاربران به محض اینکه فهمیدند این یک تبلیغ است ، پست شما را نادیده می گیرند ، بنابراین بهتر است وقتی توجه آنها را جلب می کنید ، صاف و مستقیم باشید

همیشه روی یک پیام متمرکز شوید – سعی نکنید در یک تبلیغ چند پیشنهاد یا امتیاز ارزش داشته باشید. پیام باید ساده باشد ، و ایده آل ارائه یک پیشنهاد (“تخفیف ۵۰٪ تی شرت این آخر هفته”) ، رویداد تبلیغاتی (“اکنون یک مکان جدید باز می کند”) یا یک ارزش خاص (“ارسال رایگان به تمام سفارشات”) است.

هر آنچه برای گفتن ضروری نیست ، صرفه جویی کنید تا بعد از کلیک کردن روی فراخوان اقدام. این که تبلیغ شما آنها را به سایت ، صفحه برنامه یا صفحه محصول شما هدایت کند ، کاربر می تواند تمام اطلاعات اضافی را در آنجا پیدا کند.

طراح Maryia Dziadziulia استراتژی محصول BeLive را به دو کلمه خلاصه کرد: “لثه های آهنی”. این یک پیام روشن و مختصر برای مخاطبان آنها است. برای افرادی که به مکمل های آهن به شکل آب نبات علاقه مند هستند ، این تنها چیزی است که باید ببینند تا توجه شما را به محصول شما جلب کنند.

۲٫ تایپوگرافی ساده برای خوانایی

نه تنها متن خود را کوتاه و شیرین می خواهید ، بلکه می توانید آن را به راحتی در چشمان خود بنویسید. از تایپوگرافی ساده استفاده کنید تا کپی آگهی شما بدون خواندن قابل خواندن باشد. فونت های زرق و برق دار و تزئینی ممکن است توجه ها را به خود جلب کنند ، اما حواس شما را از پیام اصلی شما پرت می کنند و حتی ممکن است رمزگشایی خواننده بیشتر طول بکشد.

Bold، sans serif فونت ها بهترین عملکرد را دارند. اگر متن خود را در بالای تصاویر همپوشانی دارید ، می خواهید مطمئن شوید که هنوز خوانا است: باید ضخیم و رنگی باشد به گونه ای که خودنمایی کند.

پس از پیدا کردن قلم مورد علاقه خود ، با آن همراه باشید. استفاده از چندین فونت می تواند باعث حواس پرتی شود ، بنابراین فقط به یک یا حداکثر دو مورد محدود شوید.

 

https://99designs.com/blog/marketing-advertising/facebook-ad-design/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *