طرح های قارچ برای مارک های بهداشتی و درمانی ، دارویی ، سایلوسیبین و مواد غذایی

محصولات قارچ رو به افزایش است. بسیاری از مردم تشخیص می دهند که قارچ فواید زیادی برای سلامتی دارد ، چه دارویی باشد ، چه سایلوسیبین (که به آن “جادویی” نیز می گویند) یا غذا. و به لطف رونق صنعت سلامت و تندرستی در طول این سالها ، محصولات قارچ در حال رشد این صنعت هستند. با عرضه محصولات و مارک های قارچ ، تقاضا برای مارک و طراحی قارچ نیز افزایش می یابد.

بر اساس گزارش روند صنعت در حال ظهور ، مارک و طراحی محصولات قارچ در ۵ سال گذشته ۵۲۵ درصد افزایش یافته است. فقط از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۰ تقاضا ۱۰۰ went افزایش یافت. بر این اساس ، ما هیچ شکی نداریم که این صنعت امسال مورد توجه قرار می گیرد ، و شاید حتی روندی باشد که مدت طولانی تری ادامه یابد.

نحوه طراحی برای صنعت قارچ دارویی و سایلوسیبین
تصویرسازی توسط OrangeCrush
با محصولات قارچ که از دارویی گرفته تا سایلوسیبین تا سلامتی و سلامتی تا غذا متغیر است ، چگونه می توانید برای همه این مارک ها و محصولات مختلف قارچ نام تجاری ایجاد کنید؟

در این راهنما ، ما بهترین روش ها را برای طراحی مارک و محصول قارچ به شما نشان می دهیم. ما توضیح خواهیم داد که صنعت در حال حاضر چگونه است ، چالش های ایجاد نام تجاری قارچ و سه گرایش در صنعت قارچ که باید مورد توجه قرار گیرد.

برند قارچ چه چالش هایی دارد؟

محصولات قارچ مصارف مختلفی دارند. این امر مارک تجاری را چالش برانگیزتر می کند ، زیرا باید به مصرف کننده اطلاع دهد که با چه نوع محصول قارچی سروکار دارد و چه انتظاری می تواند از آن داشته باشد.

به عنوان مثال ، قارچ های دارویی به بیش از ۲۰۰ گونه قارچ تولید کننده سایلوسیبین اشاره می کنند ، که خود یک داروی روانگردان قوی است. پس از تصفیه و پردازش – و مصرف در دوز مناسب – سایلوسیبین یک سرخوشی خفیف و آرامش بخش ایجاد می کند که ممکن است برخی از افراد مبتلا به اضطراب و اختلالات افسردگی را آرام کند.

این مزایای طولانی مدت تفاوت اصلی بین قارچ های دارویی و قارچ های جادویی است ، داروی تفریحی مربوط به LSD که توهم ایجاد می کند یا حتی تجربیات معنوی را تحریک می کند. یکی از چالش هایی که مارک های قارچ با آن روبرو هستند این است که این تفاوت را بیان کرده و افرادی را که خواهان درمان هستند ، جذب می کند ، نه چیزی که باعث می شود نمایش لیزری سیاره زمین هیجان انگیزتر شود.

اگر این برای شما آشنا به نظر می رسد ، به این دلیل است که ماری جوانا پزشکی سالهاست با همین مشکل روبرو شده است. به طور خاص محصولات CBD – که بیشتر برای تسکین درد هستند تا افزایش آنها – باید درک بازار آنها از ماری جوانا دارویی را تغییر دهند و از “شهرت بد” آن فاصله بگیرند. ما همه چیز را در راهنمای مارک تجاری CBD نوشتیم ، و در واقع ما می توانیم یک یا دو چیز را برای طرح های سایلوسیبین یاد بگیریم.

موفقیت صنعت ماری جوانا دارویی چیزی است که راه را برای قیام جدید شرکت های تولید قارچ پزشکی هموار کرد. تنها چند سال پس از برداشته شدن محدودیت های قانونی برای ماری جوانا ، ایالت اورگان به شهرهای منتخب در کالیفرنیا و کلرادو پیوست و جرم انگاری قارچ های روانگردان را جرم زدایی کرد. همچنین تصور می شود که همه گیری کووید اختلالات مانند افسردگی و PTSD را تشدید کرده و به دنبال راه حل های جدیدتر و م effectiveثرتر است.

با وجود این چالش ، به احتمال زیاد ما شاهد تغییراتی در مارک های دارویی زیستی متخصص در قارچ های دارویی خواهیم بود ، چیزی که US News and World Report پیش بینی می کند در سال ۲۰۲۱ یک صنعت “پررونق” باشد.

اما قارچ های دارویی و سایلوسیبین در واقع جزء کوچکی از صنعت قارچ در حال ظهور هستند. بسیاری از مارک ها و محصولات قارچ محصولات غذایی لذیذ یا محصولات بهداشتی و سلامتی هستند که سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده یا منبع خوبی از ویتامین D هستند.

به همین دلیل است که بسیاری از خریداران و کارآفرینان مزایای قارچ را از محصولات دارویی برای سلامتی و سلامتی مشاهده می کنند. بزرگترین چالش این است که چگونه محصول خود را برای نام تجاری خود طراحی کنید. طرح قارچ که در مورد آن تصمیم می گیرید می تواند مارک و محصول شما را برای شما به اشتراک بگذارد … تا زمانی که بهترین محصول قارچ و روند طراحی برند را بدانید.

نمونه های طراحی قارچ

برای اینکه بتوانید بفهمید کدام نوع طراحی قارچ و سایلوسیبین بهتر کار می کند ، نمایش بهتر از گفتن است. ما از مارک های مواد غذایی و سلامتی و محصولات غذایی لذیذ بسیار استفاده می کنیم زیرا مارک های دارویی هنوز به آرامی در حال راه اندازی هستند ، اما اصول مشابهی وجود دارد ، یعنی ارائه قارچ به روشی که برای نام تجاری و محصول شما مفید باشد. در اینجا چند نمونه از قارچ در طراحی مارک تجاری آورده شده است:

لوگوی حداقلی و تجاری شرکت Nanang_Saputro مکانی عالی برای شروع است. این شرکت مکمل غذایی فوق العاده می خواهد توجه را به قارچ و تصاویر طبیعت (برگ) جلب کند تا مردم را به دیدن دلالت های طبیعی و سالم محصول خود ترغیب کند.

برای شرکتی که در ریز دوز سایلوسیبین تخصص دارد ، gothlux طراح از تصویر حداقل و مدرن یک قارچ برای تمرکز بر نام تجاری استفاده می کند. مینیمالیسم به طور کلی برای مارک های دارویی یک انتخاب عالی است و برای طرح های قارچ دارویی به خوبی در جهت گیری تصورات به سمت آبهای آرامتر و حرفه ای کار می کند.

https://99designs.com/blog/creative-inspiration/mushroom-design/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *