شش فیلم تولیدی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد

حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد
یاسوج- شش فیلم تولیدی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۶ رونمایی شد.
به گزارش خبرنگار مهر، رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد شامگاه چهارشنبه در آیین رونمایی از شش فیلم تولیدی حوزه هنری در سال ۹۶ گفت: یک فیلم مستند، یک فیلم انیمیشن، دو فیلم داستانی و سه کلیپ به عنوان تولیدات حوزه هنری در سال جاری رونمایی شدند.

شریف اسلامی افزود: یکی از مهمترین وظایف و رویکردهایی که برای حوزه هنری تعریف شده است تولید آثار هنری در حوزه های مختلف مانند فیلم، موسیقی، تئاتر، آثار تجسمی و گرافیکی است.

اسلامی با اشاره به موضوع فیلم های ساخته شده، ابراز داشت: محور فیلم های تولید شده سال ۹۶ عمدتا در حوزه دفاع مقدس و آسیب های اجتماعی است.

اسلامی با تاکید بر اهمیت تولید محتوای اثر گذار برای فضای مجازی خاطرنشان کرد: نرخ رشد آسیب های اجتماعی در حال افزایش است و فضای مجازی ظرفیت مناسبی برای مقابله با این آسیبهاست.

  • رئیس حوزه هنری استان گفت: در سال آینده اعتبارات تولید فیلم در حوزه هنری افزایش خواهد یافت.
  • اسلامی با اشاره به پتانسیل های بالای استان برای تولید محتوا و فیلم، ابراز داشت: تقویت و بکارگیری ایده های نو و تاثیر گذار با هدف حل مسائل اجتماعی در فیلم ها به تحقق تعالی فرهنگی جامعه کمک می کند.

اسلامی با تاکید بر ضرورت امید بخشی و نشاط به جامعه تصریح کرد: باید در این بخش نیز برنامه ریزی اصولی و دارای خروجی انجام شود.

اسلامی از تولید ۳۰۰ اثر توسط حوزه هنری طی سال گذشته و در بخش های مختلف خبر داد و اظهار داشت: در هفته هنر انقلاب بخشی از تولیدات حوزه هنری استان رونمایی خواهند شد.

https://www.mehrnews.com/news/4252259/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *