چگونه قطعات یک آرم در کنار هم قرار می گیرند

آرم ها به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی با یک نگاه قابل فهم هستند – ساده و به یاد ماندنی. این می تواند منجر به این تصور غلط شود که چیز زیادی برای آنها وجود ندارد. اما آناتومی یک آرم نه تنها بیشتر از آنچه در ابتدا نمایان می شود دخیل است ، بلکه هر کسی که می خواهد یک آرم داشته باشد باید در صورت ایجاد یک آرم موفق با آن آشنا باشد.

حتی در حالی که کل ترکیب مهم است ، هر قسمت از یک آرم هدف خاص خود را دارد و تأثیر ویژه ای بر بیننده دارد. علاوه بر این ، انواع مختلف آرم ممکن است حاوی برخی از قسمت ها باشد که دیگران آنها را حذف می کنند. برای کمک به شما در طراحی بهترین طراحی کلی آرم ، ما می خواهیم از طریق قطعات جداگانه یک آرم و نحوه کار آنها آشنا شویم.

لوگومارک

علامت ورود به سیستم نماد ، تصویر یا عنصر گرافیکی یک طرح آرم است. این علامت به طور کلی قابل شناسایی ترین قسمت یک آرم است که به معنای محصور کردن کامل مارک در یک تصویر واحد است. این امر از طریق نمادگرایی ، زبان شکل ، تئوری رنگ و اصول طراحی – انتقال صفات به بیننده در سطح ناخودآگاه – انجام می شود. غالباً ، به عنوان یک آواتار عمل می کند ، به این معنی که در شرایط خاص ، سایر عناصر آرم کامل وجود نداشته باشد ، به تنهایی برای مارک باقی می ماند.

نشان ورود به سیستم می تواند به اشکال مختلفی ارائه شود. یک علامت تصویری پس از یک تصویر خاص مانند پوسته صدفی روی آرم شل یا دم طاووس روی آرم NBC خود را مدل می کند. یک علامت انتزاعی از اشکال ارگانیک یا هندسه بدون اشاره به تصاویر صریح استفاده خواهد کرد. در مونوگرام از نسخه تزئینی نامه (های) اولیه نام تجاری استفاده می شود. یک طلسم از طراحی شخصیت برای ایجاد یک شخصیت جذاب استفاده می کند ، اغلب شخصیتی که در زمینه های دیگر خارج از آرم مانند یک وب سایت یا یک تبلیغ تجاری ظاهر می شود.

علامت ورد

wordmark بخشی از متن طراحی آرم است که نام تجاری را نشان می دهد. از آنجا که مارک را به صراحت مشخص می کند ، از لحاظ اهمیت با نشان تجاری قابل مقایسه است ، تا آنجا که برای بسیاری از مارک ها ، کلمه کل آرم است.

طراحی لوگو به سبک پیکاسو
wordmark نام تجاری است که با نماد آرم همراه است. این می تواند به تنهایی ایستاده باشد – برخی از مارک ها فقط دارای یک آرم کلمه بدون هیچ نمادی هستند. طراحی توسط Artsigma
نگرانی اصلی کلمه کلیدی سبک تایپوگرافی و خوانایی آن است. از آنجا که برای شناخت نام بسیار مهم است ، حروف باید در طیف وسیعی از اندازه ها و فواصل قابل خواندن باشند.

همچنین نوشتن حروف سفارشی به منظور نمایش هویت منحصر به فرد ، به یک قلم استاندارد ارجح است. با این اوصاف ، بسیاری از مارک های مشهور از قلم ها به عنوان نقطه شروع کلمات خود استفاده می کنند.

ملاحظه دیگر این است که تایپوگرافی علامت کلیدی مبنای بقیه قلمهایی می شود که یک مارک از آنها استفاده خواهد کرد (به عنوان مثال در حروف و تبلیغات). طراحان باید به طور م theثر از نحوه ارتباط قلم های آرم از طریق شکل و سبک خود استفاده کنند.

https://99designs.com/blog/logo-branding/anatomy-of-a-logo/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *